Beetje bijkletsen :-)

Hallo allemaal,

Hans gaat nog steeds als een speer vooruit! Hij mag al elke dag langer op, en ook weer naar buiten. Dat vind ik fijn voor hem, want hij heeft uiteraard weken lang binnen gelegen en gezeten. Vandaag ( zaterdag ) ga ik weer naar hem toe.

Eind vorig jaar is Hans van provider van zijn mobiele telefoon veranderd. Ik wil er ( nog ) niet over schrijven, want voor hetzelfde geld heb ik zo een proces aan de kont. Kijk….de meeste mensen vinden het woord “macht” een akelig woord. Dat is het niet. Het is wat de mens er mee doet! Neem de macht van het geld. Als je miljonair bent, zou je veel geld aan goede doelen kunnen geven. Dan is macht positief. Of je steunt een land met wapens, dat oorlog voert. Dan is het negatief.

Maar de provider. We worden er gillend gek van! Ja….macht. Nou moet je mevrouw W. niet dwars zitten met machtsmisbruik en ongerechtigheid, en haar daardoor een machteloos gevoel geven, want dan wordt Mw. W furieus! En reken er op dat het laatste woord en daad er nog niet over gesproken en gedaan is, van mijn kant! Zonder een naam te noemen, zal ik hun slogan in reklames noemen: power to you. Ja power to us zal je bedoelen! Ze hebben zelfs het lef gehad een incassoburo in te schakelen en dat is de limit! Alles is betaald! Volgens hun niet.Try me!

En dan dinsdag. Ik liet mijn hulp vreselijk laten schrikken. Ik heb trouwens nog nooit volgens mij in m’n leven zo hard geschreeuwd! Ik schrok er zelf van 😉 Als ik in of uit een ruimte ga, sta ik op van de trippelstoel en hou me vast aan de deurposten. Ik kan niet gaan staan of zitten met losse handen. Mijn hulp is bijna net zo oud of jong als mij. Wij zijn nog van de generatie luchten die boel 🙂 Als zij er is,  zet ze de ramen open in de slaapkamer, computerkamer, en Hans z’n kamer.  Maar ze laat ook de deuren dan open, en zet de balkondeur op een haakje. Ja dat gaat tochten. Ben ik nooit zo blij mee, en die dinsdag heb ik dat ook gezegd.

Wat gebeurde er? Ik kreeg mijn pink tussen de deur die met een rot klap dicht sloeg door de wind. Nou heb ik wel een hoge pijngrens, maar dit deed zo’n zeer dat ik er van janken moest en ik schreeuwde dus. A. kwam er als een speer aan, en vroeg: wat is er gebeurd? Ik vertelde haar dat later, want ik was nog niet uitgejankt 😉 Ze reed me met de trippelstoel naar de kamer en gaf me een kop koffie. Later moest ik er om lachen, maar ze zei: mens ik dacht dat je in elkaar stortte! Ik ben me doodgeschrokken en wat kan jij schreeuwen zeg! Ik schoot alweer in de lach en zei: ja ik wist ook niet dat ik zo hard kon schreeuwen, en schrok er zelf van 🙂 Feit is dat mijn pink nu nog gloeit. Die pink is nog steeds warmer dan de andere vingers. Maakt niet uit of ik koude of warme handen heb. Ik vertelde woensdag Hans dat verhaal en hij zei: oooooooooooooooooeeeeeeeeeee….hou op….ik voel het gewoon! Ja sorry hoor.

Anas wenst jullie een heel fijn weekend en een goeie week toe! Het schijnt zondag 20 graden te worden. Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Als dat zo is ga ik met de scoot en camera er op uit, of ik ga lui op het balkon in het zonnetje zitten 🙂

Oja….vanavond keek en luisterde ik even naar een muziekzender op t.v. Daar zag en hoorde ik de zangeres Dido. Nooit van gehoord. Mooie stem en goeie tekst. De volgende zinnen vond ik echt mooi….komptie

No love without freedom,

no freedom without love.

groetjes Anas

Advertentie
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Beetje bijkletsen :-)

  1. Goed hè, dat Hans zo vooruit gaat! Geweldig! Ik ben blij voor jullie! 🙂

    En ik ben niet blij dat jij met je pink tussen die deur kwam te zitten. Als jij de boel bij elkaar geschreeuwd hebt, moet het echt vreselijk pijn gedaan hebben. Brrr, moet er niet aan denken. Ik hoop dat je heel gauw geen last meer hebt van je gloeipink.

    Dido… Ik heb er wel een aantal liedjes van. Ze heeft een soort serene stem. Ik hoor haar ook graag. Mooie tekst hè.

    En dat met die provider… Wij hebben dat ook gehad met een andere provider (die roze)… Precies zo en dat heeft 14 maanden voortgesleept. Daarna is het beslecht, maar niet helemaal naar onze zin. En ik weet van iemand anders weer zo’n zelfde verhaal met weer een andere provider (die groene). Ze hebben dat soort geintjes allemaal, maakt niet uit voor welke je gaat. Ze zijn te groot, hebben te veel soorten abonnementen met eigen regels. Maar ik denk dat de grootste oorzaak is dat de mensen die jij te spreken krijgt, ‘gewoon’ callcentermedewerkers zijn die geen affiniteit hebben met het bedrijf waar ze op dat moment voor werken en zich dus ook niet betrokken voelen bij de klanten. Je praat echt tegen een muur. Ik heb in geen van al die providers meer echt vertrouwen. Zo lang het goed gaat is het leuk, gaat het verkeerd, ben je aan de goden overgeleverd. Ik wens jullie er veel succes mee.

    En ik wens je een fijn en warm weekend!

    Liefs, Marjon.

    • Anas vertelt zegt:

      Dank je meis; wij zijn daar ook erg blij mee. Ik was er zaterdagmiddag. Hij is nu al zo ver dat hij zelf mag bepalen hoe lang hij uit bed mag. Uiteraard zegt hij het wel als het niet langer kan.Hihihi….sorry dat ik even moet lachen, maar ik ken geen groene en roze providers 🙂 Mail me de namen maar 🙂 Ja ik was er ook al van overtuigd dat ik met iemand van een callcenter sprak.
      Tja….ik wist niet dat ik zo hard kon schreeuwen 😉 Het deed gemeen zeer 😦 Ach het had erger kunnen aflopen. Een gebroken vinger of zo of een blauwe nagel die er na een tijdje af valt.
      Ja Dido heeft een mooie stem. Doet heel warm en rustig aan. En inderdaad goeie teksten. Dus jullie ook al gedonder met providers 😦 Ze hebben verdorie een machtspositie en dat laten ze merken ook! Jij ook een fijne warme zondag, en veel plezier met de verjaardag!

      groetjes Anas

      • Nou, Vodafone heeft rood als herkenbare kleur, T-Mobile heeft een roze logo en KPN een groen logo. Daar sloeg dat op haha!
        Ik wilde alleen maar aangeven dat er heel veel mensen zijn die problemen hebben met een provider. De een is niet erger dan de ander. Ik hoop echt dat dat van jullie gauw wordt opgelost.

        Liefs, Marjon.

  2. Anas vertelt zegt:

    Aha….ja van Vodafone weet ik de kleur, maar ik wist ze niet van die andere 🙂 Inmiddels heb ik gemaild met dat incasso buro en eens ff een boekje over hun klant open gedaan. De slogan van Vodafone is power to you. Nou maak daar maar van power to us! Nee we zullen zeker de enige niet zijn die er trammelant mee heeft.

    groetjes Anas

    • Nee precies, wij hebben dat met T-Mobile gehad (al 2x, daar ben ik echt klaar mee). En ik ken ook mensen die grote problemen met KPN hebben gehad. Ze zijn allemaal te groot, dat is het. Ik wens je heel veel succes!

      Liefs, Marjon.

Reacties zijn gesloten.